School project

30 september 2023 - Mombasa, Kenia

Ik ging voor mijn ministry dag naar een school. Deze school is opgezet voor de minder bedeelden kinderen in een armenwijk. Hun schoolgeld is zo weinig dat ze het kunnen veroorloven.
De vrouw op de Foto is 1 van de oprichters. Het was de eerste school in deze wijk, nu jaren later zijn ee meerdere scholen en ze wedijveren voor de leerlingen.
Deze school heeft besloten inplaats van terug te vechten te kijken naar andere behoeften binnen deze wijk. Ze hebben zich gerealiseerd dat veel jongeren na de middelbare school geen geld hebben voor beroepsonderwijs en dan maar nutteloos in de straten gaan hangen, zonder baan, zonder diploma. Sommigen komen zelfs op het criminele pad. Daarom hebben ze besloten een centrum te starten waar vaardigheden kunnen worden ontwikkeld talent ontdekt zodat de jongen een betere toekomst krijgen en uit deze neerwaartse spiraal kunnen ontsnappen.
We hebben voor deze vrouw gebeden dat de Heere God haar wijsheid geeft en zegent daar ze een hart heeft voor deze armen wijk en niet voor eigen gewin.

School project

Deze foto werd gemaakt op 30 september 2023 in Mombasa, Kenia.